Advantage In Touch – de voordelen van Remote Service

Advantage In Touch – Remote Service wanneer u deze nodig hebt

Advantage In Touch is een extra servicedienst op afstand die een aanvulling vormt op uw servicecontract met Siemens. Het is zo veelzijdig en flexibel als uw wenst:

  • Gaten in uw risicodekking afdekken, bijvoorbeeld voor openbare ruimten of kantoorgebouwen?

  • Uw risicodekking uitbreiden, bijvoorbeeld voor ziekenhuizen, hotels of winkels voor luxe artikelen?

  • Of wenst u een maximale actieve tijdsduur van uw beveiligings- en gebouwautomatiseringssystemen, gecombineerd met het hoogste flexibiliteitsniveau en snelle service?

Met Advantage In Touch biedt Siemens de juiste service om te voldoen aan al uw wensen.

 

Beschermingsniveau

Uw wensen

Onze aanbeveling

Gaten in uw risicodekking afdekken

 

Gaten in uw risicodekking afdekken

Bescherming is alles wat u nodig heeft

- Total cost of ownership belangrijker dan beschikbaarheid van het systeem

- Overeenstemming met de geldende regelgeving op het laagst mogelijke niveau

- Energiezuinigheid heeft hoge prioriteit

- Operationele assistentie + diagnose & reparatie

- Prestatierapportage (voor meerdere locaties, complexe systemen of veeleisende gebruikers)

Uw risicodekking vergroten

 

Uw risicodekking vergroten

Versterk uw bescherming met het advies van de expert

- Een hoge systeembeschikbaarheid en -betrouwbaarheid is belangrijk

- Uitgebreid risicomanagement (mensen, bezittingen en processen)

- Energiezuinigheid heeft hoge prioriteit

- Operationele assistentie + diagnose & reparatie

- Rapportage systeemperformance

- Advies t.a.v. verbetering systeemperformance

Maximale risicodekking

 

Maximale risicodekking

Maximaliseer uw beveiliging, comfort en energiezuinigheid

- Risicovermijding van bedrijfsstilstand moet volledige dekking bieden

- De continuïteit van de essentiële bedrijfsprocessen moet altijd zijn verzekerd

- Energiezuinigheid heeft hoge prioriteit

- Operationele assistentie + diagnose & reparatie

- Rapportage systeemperformance

- Advies t.a.v. verbetering systeemperformance

- Systeembewaking & respons op voorvallen


De Advantage In Touch-service-upgradepakketten

Het Advantage In Touch-aanbod bestaat uit zes pakketten voor service op afstand en op locatie. Zie bieden een ideale mogelijkheid om uw huidige servicecontract te upgraden en verder aan te passen aan uw wensen.

Pakketten

Services

Voordelen

Operationele assistentie

- ASC beschikbaar 24/7/365

- Externe technische ondersteuning door een servicespecialist

- Max. 30 minuten responstijd

- Minimale onderbreking van essentiële bedrijfsprocessen

- Minder operationele inspanning

- Hoge operationele en systeembeschikbaarheid

Diagnose & reparatie

- Externe diagnose en systeemconfiguratie

- Externe probleemoplossing en eventuele reparatie op locatie

- Servicerapporten

Rapportage systeemperformance

- Externe gegevensverzameling voor rapportage systeemperformance

- Periodieke rapportage systeemperformance

- Rapportage elektronisch aangeleverd

- Meer veiligheid van mensen, bezittingen en processen

- Energie- en kostenbesparingen door systeemoptimalisatie

- Voldoen aan voorschriften, corporate governance-vereisten en duurzame strategie

Advies t.a.v. systeem performance

- Uitvoerige analyse van rapporten

- Concept voor prestatieverbeteringen

- Regelmatige prestatie-evaluaties

Systeembewaking & respons op voorvallen

- Proactieve bewaking 24/7/365 voor directe identificatie van systeemafwijkingen

- Directe servicerespons om systeemonderbrekingen in de toekomst te voorkomen

- Servicerapporten (uitgevoerde werkzaamheden)

- Hoge bedrijfscontinuïteit - minimale procesonderbrekingen en daaraan gerelateerde kosten

- Maximale bescherming met service-experts die uw locatie 24/7 bewaken

- Optimale transparantie - alle serviceactiviteiten worden gedocumenteerd


Hoogste mate van databeveiliging

De servicedienst op afstand Advantage In Touch wordt geleverd via een krachtig, veilig en beproefd SRS-systeem (Siemens Remote Service). Tussen de locaties wordt data uitgewisseld via firewalls en een krachtige en veilige VPN-tunnel. Deze verbinding garandeert de hoogste dataveiligheid dankzij de nieuwste verificatie-, autorisatie- en versleutelingstechnologieën. Elke afzonderlijke systeemtoegang wordt gedocumenteerd en u houdt de volledige controle over de toegangsregeling.

Advantage In Touch – geïntegreerd in ons serviceportfolio

Siemens Advantage Service staat voor een uitgebreid serviceportfolio waarin zijn opgenomen het systeemonderhoud, de operationele service, optimalisatieservice voor het energieverbruik, alarmmanagement, Life Cycle Management en kennisservice. Advantage In Touch is een extra servicedienst die een aanvulling vormt op het brede serviceportfolio met een slimme mix van servicediensten die op afstand of op locatie worden uitgevoerd. Bestaande servicecontracten kunnen eenvoudig worden opgewaardeerd of op maat worden gemaakt.