LIFECYCLE INFORMATION REPORT

Deze dienst van Siemens geeft uw organisatie een gedetailleerd inzicht in de actuele status van de levenscyclus van uw installaties. Dit is de eerste stap om stilstand te voorkomen en uw budgetplanning te onderbouwen.

Inventory Baseline Service

Waarom

Voor modernisering en budgetplanning is het belangrijk tijdig de juiste beslissingen te nemen. Een betrouwbare, gedetailleerde analyse  welke wordt gebaseerd op installatie- en materiaalgegevens (bv stuklijsten) en actuele
lifecycle informatie van Siemens producten is hierbij van essentieel belang.

De voordelen

• Een uniforme en volledige Siemens installed base opname.
• Efficiënte realisatie in relatief weinig tijd.
• Levering van uniforme rapportage.
• Afstemming over de planning en conclusies.

Siemens combineert uw installatiegegevens met onze informatie van de productlevenscyclus. Het resultaat is een gestandaardiseerde rapportage met inzicht in de aandachtsgebieden van uw installatie.

Wij bieden u deze basisrapportage kosteloos aan op basis van door u aangeleverde gegevens. Wij ondersteunen u graag bij het geautomatiseerd verzamelen van productgegevens.


Inventory Baseline Service - inzicht in de potentie van uw installatie

Modulaire opbouw van SIEMENS Inventory Baseline Services

SIEMENS Inventory Baseline Services biedt transparantie voor de geïnstalleerde Siemens-componenten van machines en systemen, de reservedelen de onderdelen in uw voorraad. Het resultaat van de inventarisatie is het ultieme vertrekpunt voor verdere planning van uw onderhouds- en moderniseringsmaatregelen, zoals :

• Het uitwisselen van verouderde onderdelen van het systeem (bv. retrofit/migratie support).
• Toekomstige reserveonderdelen strategieën (bv. asset optimalisatie - AOS).
• SIMATIC System Assessment/Audit.
• Updates / upgrades (bv. software upgrades/upgrade support).
• Uitbreiding en modernisering van machines en systemen.
• Eenmalige of cyclische lifecycle informatie rapportage.
• 24/7-diensten via een serviceovereenkomst.


Inventory Baseline Service

Met de SIEMENS Inventory Baseline Services, biedt Siemens nieuwe methoden en hulpmiddelen die het onderhoud van uw machines en installaties over de gehele lifecyle nog efficiënter maken. Het Lifecycle Information-portfolio heeft een modulaire opbouw en maakt het mogelijk om informatie te verstrekken, passend bij de eisen die u hieraan stelt. De service resulteert altijd in een installatiespecifieke rapportage.

• Basic Information biedt een algemene status van levenscyclus van systeemcomponenten. Het belangrijkste element is de analyse van functionele veroudering.
• Extended Analyse bevat de module " Basis " en hiernaast een analyse van het product-gerelateerde statistische faalkans (MTBF - Mean Time Between Failures).
• Comprehensive Operation bevat de module " Extended " en ook specifieke informatie over upgrades / updates, retrofits en andere relevante diensten. Deze rapportage wordt aangevuld met een analyse door onze systeem- en applicatiespecialisten voor strategische aanbevelingen voor uw management.

De Inventory Baseline Service is onderdeel van het portfolio van Siemens Customer Services. Deze services zijn beschikbaar in 190 landen, 24 uur per dag, 7 dagen per week via telefoon, mail en persoonlijk onsite. Ons serviceportfolio ondersteunt u in de gehele levenscyclus van systemen, producten en onderdelen van uw fabrieken, installaties en machines.


Aanmelden voor Inventory Baseline Service

Aanmelden

Heeft u zelf al een lijst van Siemens componenten beschikbaar ? Stuur ons deze dan middels de template Excel file per mail.

Heeft u zelf nog geen lijst van Siemens componenten ? Wij ondersteunen u graag. Neem even contact met ons op via mail of telefoon.

Deze actie is geldig t/m december 2016