Service Level Agreements

Om uw concurrentievermogen op peil te houden, verdienen uw installaties continu aandacht. Deskundig beheer is daarbij cruciaal. Het is de sleutel tot maximale beschikbaarheid, efficiëntie, productiviteit en optimale flexibiliteit. Deze pagina biedt inzicht in de verschillende componenten waarmee uw contract wordt opgebouwd. Alle items in de tabbladen kunnen vrij naar keuze samengesteld worden tenzij dit anders vermeld is.

Support & Consulting

Als gebruiker van onze producten profiteert u van actuele online informatie, de deskundige hulp van onze helpdesk en snelle responstijden tijdens kantoortijden. Met deze basis productsupport beantwoorden wij uw vragen over onze producten en geven wij u advies voordat uw installatie operationeel is. Rondom de inbedrijfname van uw installatie kunt u op basis van de geldende tariefgroepen sneller toegang krijgen tot onze helpdesk en afspraken met ons maken over de tijdsduur en bereikbaarheid van onze support. Wij kunnen u ondersteunen bij u op locatie, maar ook telefonisch of via een computerverbinding.

Productgerelateerde vragen die snel en kort per telefoon of e-mail beantwoord kunnen worden vallen onder Basic Support. De terugbeltijd bedraagt doorgaans minder dan 4 uur. Deze vrijblijvende dienstverlening is beschikbaar tijdens kantooruren tussen 8:30 en 17:00 uur.

Extended Support: U kunt eenvoudig een aantal uren afspreken voor de bovengenoemde en overige consultancy-werkzaamheden.

Installatiebeheer: Siemens houdt op componentniveau een actueel beeld bij van uw installatie. Dit is een vast onderdeel van onze dienstverlening en vormt de basis voor iedere service overeenkomst. Als opdrachtgever verzorgt u zelf het aandragen van actuele informatie.

Inventory Baseline Service: Aanvullend kan als onderdeel van 'Preventief onderhoud' overeengekomen worden dat Siemens de status van uw installatie periodiek inventariseert en actualiseert. Meer informatie.

Lifecycle Information Services: De installatiegegevens kunnen worden aangevuld met informatie over de lifecycle van uw geïnstalleerde en opvolgende producten. Aan de hand van deze informatie kunnen wij u een onderhoudsadvies geven of een periodiek gesprek inplannen.