Support & Consulting services

Snelle, vakkundige ondersteuning bij technische vragen. U kunt bij het aanschaffen van uw producten bij Siemens Industry altijd rekenen op een uitstekende dienstverlening. Hierdoor heeft u zowel voor als na de aankoop goed grip op uw producten.

Support



Service card



Remote Support




Lifecycle Information Service



SIMATIC system audit



Managed System Services




Snel en efficiënte support over de complete life cycle van uw producten, machines en fabrieken. Door het brede aanbod levert Siemens altijd passende support voor uw vraagstuk. Siemens support wordt geleverd in drie vormen; Online Support, Basic Technical Support en Extended Technical Support.


Online Support

  • Product Support: Handleidingen, FAQ, voorbeelden, updates en meer

  • Services: Service catalogus

  • Forum: Informatieuitwisseling met experts

  • mySupport: Persoonlijke omgeving voor support aanvragen, niewsbrieven en meer



Basic Technical Support

  • Gratis technisch basis support

  • Tijdens kantooruren binnen 4 uur reactie

  • Voor makkelijk op te lossen verzoeken

  • Behandeld door technische experts

  • Veilige remote support



Extended Technical Support

  • Individueel support voor complexe verzoeken

  • Oplossen van problemen en fouten

  • Behandeld door gespecialiseerde technische experts