SINUMERIK CNC

Deze pagina bevat alle informatie met betrekking tot SINUMERIK CNC Services.

PAKKETTEN

KLIK HIER, om een direct online een aanvraag in te dienen. U kunt ons ook telefonisch bereiken voor overleg.


Technical Product Support (TPS)

Tot maximal 1 uur aan technische product support is altijd gratis, met 4 uur responstijd binnen kantoortijden.


Extended Support

Extended Support is de volgende stap na de Technical Product Support. Er is de mogelijkheid tot de aankoop van een Servicecard, waarbij u recht heeft op support van 1, 5 of 10 cases. Of u kiest voor een extra halve dag telefonisch Support van een engineer.

Servicecard

  • Prioriteit

  • Uitbreiding met 1 uur telefonisch support

  • 24/5 follow the sun beschikbaar

  • Mature product support

  • Remote online service


Ad-hoc

Het ad-hoc pakket kiest u als u onverwachts of met spoed support voor een storing wilt of een gespecialiseerde service engineer ter plaatse wilt ontvangen. U kunt kiezen tussen de opties Planbaar of Urgent.

Planbaar betreft Onsite engeneering support > 5 dagen.

Urgent betreft Onsite Sinumerik service met spoed, in deze gevallen dient u rekening te houden met éénmalige spoedtoeslagen.


Contract

Om goed op uw wensen en specifieke situatie aan te sluiten, maken we graag afspraken met u. U weet dan dat u op ons kunt rekenen voor alle mogelijke situaties. Vraag onze Service specialist gerust naar de mogelijkheden.

Enkele voordelen

  • Gegarandeerde responstijd

  • Modulair, inclusief back-up service

  • Life Cycle Information Service

  • All-in optie

  • Spare part pool