Field & Maintenance Services

Field & Maintenance Services bieden ondersteuning bij de inbedrijfstelling en onderhoud van fabrieken. Uitgebreide onderhoudsconcepten en serviceovereenkomsten, optimaliseren de beschikbaarheid van de installatie en het gebruik van producten en systemen. Om storingen te voorkomen, biedt Siemens inspectie en onderhoud services aan. Branche specifieke services rond het beheer van installaties helpen ongeplande downtime te voorkomen. Deze services omvatten service- en onderhoudscontracten ter ondersteuning van uw preventief onderhoud, onderhoudsbeheer en voor de goedkeuring en implementatie van preventief onderhoud.

Preventive Maintenance



Corrective Maintenance



common Remote Service Platform

Remote Service




Machinetools

SINUMERIK CNC Service



Lifecycle Information Service



Inventory Baseline Service




SIMATIC Remote Services

Een goede voorbereiding voorkomt onnodige stilstand van het machinepark. U bent waarschijnlijk al bekend met onze gratis telefonische productsupport, echter met de groeiende complexiteit van producten en systemen groeit  eveneens de vraag naar technische expertise.  Om hier professioneel invulling aan te geven biedt  Siemens een  uitgebreid aanbod aan 24/7  diensten op afstand  middels onze 'remote experts'.


common Remote Service Platform Siemens

Uw voordelen

  • Plug & Play aansluiten en klaar.

  • Alleen u bepaalt wie er wanneer toegang heeft.

  • 24/7 expert support vanuit Siemens.

  • Hoogste security niveau speciaal voor industrie toepassing.

  • CO2 reductie en tijdwinst.

Eenvoudig te regelen

  • Eenvoudige uitbreiding op uw standaard Service overeenkomst met Siemens

  • Pakketkosten Eur. 495,- per jaar inclusief hardware en 24/7 diensten.

  • Na de eerste inzet direct terugverdiend.

Security

  • Verbinding via veilig platform.

  • Uitsluitend dubbele gebruikers authenticatie.

  • Alleen u bepaalt wie er wanneer toegang heeft.

  • ISO27001 en TUV gecertificeerd.