Support & Consulting services

Snelle, vakkundige ondersteuning bij technische vragen. U kunt bij het aanschaffen van uw producten bij Siemens Industry altijd rekenen op een uitstekende dienstverlening. Hierdoor heeft u zowel voor als na de aankoop goed grip op uw producten.

Support



Service card



Remote Support




Lifecycle Information Service



SIMATIC system audit



Managed System Services




Voordelen

  • Kortere onderhoudsintervallen

  • Snellere diagnose

  • Vergrootte first time fix

  • Pro-actieve waarschuwingen

  • Kosten efficiënt en milieuvriendelijk

  • Beveiligd remote service platform


FastViewer voor Support op afstand

Met FastViewer kan een van onze specialisten met u meekijken op afstand. Dit meekijken gebeurt via een directe verbinding tussen uw PC en de PC van de support medewerker. Het beheer van de servers is volledig in handen van Siemens. Telefonisch wordt een tijdelijke ID sleutel doorgegeven en zo wordt een veilige, versleutelde verbinding tot stand gebracht. Zo kunnen wij u op een veilige manier snel en efficiënt ondersteunen.


Hoe te gebruiken:

  • Download de onderstaande zip file met de Fastview_client applicatie

  • U kunt nu de zip file uitpakken en de applicatie Fastview_client.exe lokaal opslaan

  • Open de applicatie, hiervoor is geen installatie nodig. Accepteer de gebruikersvoorwaarden door op "accept" te klikken

  • Nu wordt direct om uw "session ID" gevraagd, deze krijgt u van de Siemens medewerker

  • De Siemens medewerker kan nu met u meekijken, maar niet bedienen. U kunt op ieder moment de verbinding verbreken

  • Indien noodzakelijk en onderling overeengekomen kan de bediening op uw verzoek ook worden overgenomen

  • Indien u problemen ondervindt bij het opstarten van de applicatie, staat op deze pagina meer informatie met een informatiefilm